2014年5月7日水曜日

why do doubts rise in your minds?

どうして心に疑いを起こすのですか

 これらのことを話している間に、イエスご自身が彼らの真ん中に立たれた
 彼らは驚き恐れて、霊を見ているのだと思った。
 するとイエスは言われた。
なぜ取り乱しているのですか。どうして心に疑いを起こすのですか
わたしの手やわたしの足を見なさい。まさしくわたしです
わたしにさわって、よく見なさい。
霊ならこんな肉や骨はありません。わたしは持っています。」
~ルカ 24:36‐39~

 While they were still talking about this,
Jesus himself stood among them and said to them,
“Peace be with you.”
 They were startled and frightened, thinking they saw a ghost.
He said to them,
Why are you troubled, and why do doubts rise in your minds?
Look at my hands and my feet. It is myself!
Touch me and see;
a ghost does not have flesh and bones, as you see I have.”
 When he had said this, he showed them his hands and feet.
~ Luke 24:36-40~



Click Here

0 件のコメント:

コメントを投稿