2014年5月8日木曜日

Everything must be fulfilled that is written about me...

わたしについて書いてあることは、必ず全部成就するということでした

 それでも、彼らは、うれしさのあまりまだ信じられず、不思議がっているので、
イエスは、「ここに何か食べるものがありますか」と言われた。
 それで、焼いた魚を一切れ差し上げると、
 イエスは、彼らの前で、それを取って召し上がった
 さて、そこでイエスは言われた。
「わたしがまだあなたがたといっしょにいたころ、あなたがたに話したことばはこうです。
わたしについてモーセの律法と預言者と詩篇とに書いてあることは、
必ず全部成就するということでした。」
~ルカ 24:41‐44~

  And while they still did not believe it because of joy and amazement,
he asked them, “Do you have anything here to eat?” 
  They gave him a piece of broiled fish,
  and he took it and ate it in their presence.
  He said to them,
“This is what I told you while I was still with you:
Everything must be fulfilled that is written about me
in the Law of Moses, the Prophets and the Psalms.” 
~ Luke 24:41-44~

The Brick Testament



Click Here

0 件のコメント:

コメントを投稿