2014年5月17日土曜日

Feed my sheep

わたしの羊を飼いなさい

 イエスは三度ペテロに言われた
「ヨハネの子シモン。あなたはわたしを愛しますか。」
ペテロは、イエスが三度 「あなたはわたしを愛しますか」と言われたので、
心を痛めてイエスに言った。
「主よ。あなたはいっさいのことをご存じです。
あなたは、私があなたを愛することを知っておいでになります。」
イエスは彼に言われた。
わたしの羊を飼いなさい
~ヨハネ 21:17~

 The third time he said to him,
“Simon son of John, do you love me?
Peter was hurt because Jesus asked him the third time,“Do you love me?”
He said,
“Lord you know all things;
you know that I love you.”
Jesus said,
Feed my sheep.
~ John 21:17~

 Madrid,Spain


                       Jn 21:15-17 -- Jesus Reinstates Peter - "feed my sheep"

 

 

Click Here

0 件のコメント:

コメントを投稿