2014年1月13日月曜日

This , then, is how you should pray... 

だから、こう祈りなさい

だから、こう祈りなさい。
 『天にいますわたしたちの父よ。
 御名があがめられますように。
 御国が来ますように。
 みこころが天で行われるように地でも行われますように。
 私たちの日ごとの糧をきょうもお与えください。
 私たちの負いめをお赦しください。
 私たちも、私たちに負いめのある人たちを赦しました。
 私たちを試みに会わせないで、悪からお救いください。』
(国と力と栄えは、とこしえにあなたのものだからです。アーメン。)
~マタイ 6:9‐13~

“ This, then, is how you should pray:
“ ‘ Our Father in heaven,
  hallowed be your name,
  your kingdom come,
  your will be done
 on earth as it is in heaven.
     Give us today our daily bread.
     Forgive us our debts,
 as we also have forgiven our debtors.
     And lead us not into temptation,
     but deliver us from the evil one.'
(for yours is the kingdom and the power and the glory forever. Amen.) 
~ Matthew 6:9-13 ~

                                     Sermon on the Mount: The Lord's Prayer


     

0 件のコメント:

コメントを投稿