2014年1月18日土曜日

Savior, Jesus Christ, who gave himself for us to redeem us from all wickedness...

キリストが私たちのためにご自身をささげられたのは、私たちをすべての不法から贖い出し...

祝福された望み、すなわち、
大いなる神であり私たちの救い主であるキリスト・イエスの
栄光ある現われを待ち望むようにと教えさとしたからです。
キリストが私たちのためにご自身をささげられたのは、
私たちをすべての不法から贖い出し、
良いわざに熱心なご自分の民を、ご自分のためにきよめるためでした
~テトス 2:13,14~

while we wait for the blessed hope―
the glorious appearing of our great God and Savior, Jesus Christ,
who gave himself for us to redeem us from all wickedness 
and purify for himself a people that are his very own, 
eager to do what is good.
~ Titus 2:13,14 ~

                                          Redeemer~  Piano by Paul Cardall


0 件のコメント:

コメントを投稿