2014年1月15日水曜日

I know that my Redeemer lives


私は知っている。私を贖う方は生きておられ...

私は知っている。
私を贖う方は生きておられ
後の日に、ちりの上に立たれることを
私の皮が、このようにはぎとられて後、
私は、私の肉から神を見る
この方を私は自分自身で見る
私の目がこれを見る。ほかの者の目ではない。
私の内なる思いは私のうちで
絶え入るばかりだ。
~ヨブ19:25‐27~

I know that my Redeemer lives,
  and that in the end he will stand upon the earth.
And after my skin has been destroyed,
  yet in my flesh I will see God;
I myself will see him
  with my own eyes ― I, and not another.
  How my heart yearns within me!
~ Job 19:25-27 ~

Click Here

0 件のコメント:

コメントを投稿