2014年1月23日木曜日

I will extol the LORD at all times

私はあらゆる時に主をほめたたえる

私はあらゆる時に主をほめたたえる
    私の口には、いつも、主への賛美がある
私のたましいは主を誇る。
    貧しい者はそれを聞いて喜ぶ。
私とともに主をほめよ。
    共に、御名をあがめよう。
私が主を求めると、主は答えてくださった。
    私をすべての恐怖から救い出してくださった。
~詩篇 34:1‐4~

I will extol the LORD at all times;
   his praise will always be on my lips.
My soul will boast in the LORD;
   let the afflicted hear and rejoice.
Glorify the LORD with me;
   let us exalt his name together.
I sought the LORD, and he answered me;
   he delivered me from all my fears.
~Psalm 34:1-4~




  

0 件のコメント:

コメントを投稿