2014年2月1日土曜日

"You are my witnesses," declares the Lord,

あなたがたは私の証人、―主の御告げ―

あなたがたは私の証人
―主の御告げ―
わたしが選んだわたしのしもべである。
これは、あなたがたが知って、わたしを信じ、
わたしがその者であることを悟るためだ。
わたしより先に造られた神はなく、
わたしより後にもない。
~イザヤ43:10~

“You are my witnesses,” declares the LORD,
    “and my servant whom I have chosen,
so that you may know and believe me
  and understand that I am he.
Before me no god was formed,
  nor will there be one after me.
~ Isaiah 43:10 ~




Click Here

0 件のコメント:

コメントを投稿