2014年2月12日水曜日

I say, " You are my God."

私は告白します。「あなたこそ私の神です。」

しかし、主よ。私は、あなたに信頼しています。
私は告白します。
あなたこそ私の神です。」
~詩篇 31:14~

But I trust in you, O LORD;
 I say,  “You are my God.
~ Psalm 31:14 ~

                                   God You Are My God ~Vertical Church Band


Click Here

0 件のコメント:

コメントを投稿