2014年2月22日土曜日

so is my word that goes out from my mouth: It will not return to me empty

そのように、わたしの口から出るわたしのことばも、
                                        むなしく、わたしのところに帰っては来ない

そのように、わたしの口から出るわたしのことばも、
むなしく、わたしのところに帰っては来ない。
必ず、わたしの望む事を成し遂げ、
わたしの言い送った事を成功させる
~イザヤ 55:11~

So is my word that goes out from my mouth:
  It will not return to me empty,
but  will accomplish what I desire 
  and achieve the purpose for which I sent it.
~ Isaiah 55:11 ~

                                           Isaiah 55:11 ~Power of our Words


Click Here

0 件のコメント:

コメントを投稿