2014年2月16日日曜日

They will be my people, and I will be their God

彼らはわたしの民となり、わたしは彼らの神となる

 また、わたしは彼らに、私が主であることを知る心を与える。
彼らはわたしの民となり、わたしは彼らの神となる
彼らが心を尽くしてわたしに立ち返るからである。
~エレミヤ 24:7~

 I will give them a heart to know me, that I am the LORD.
They will be my people, and I will be their God,
for they will  return to me with all their heart.
~ Jeremiah 24:7 ~

Diogio Morgado ~The Bible mini-series



Click Here

0 件のコメント:

コメントを投稿