2014年2月23日日曜日

When I called, you answered me...

私が呼んだその日に、あなたは私に答え...


私は心を尽くしてあなたに感謝します。
  天使たちの前であなたをほめ歌います。
私はあなたの聖なる宮に向かってひれ伏し、
  あなたの恵みとまことを
  あなたの御名に感謝します。
あなたは、ご自分のすべての御名のゆえに
  あなたのみことばを高く上げられたからです。
私が呼んだその日に、あなたは私に答え、
  私のたましいに力を与えて強くされました
~詩篇 138:1‐3~

I will praise you, O LORD, with all my heart;
  before the “gods” I will sing your praise.
I will bow down toward your holy temple
  and will praise your name
  for your love and your faithfulness,
for you have exalted above all things
  your name and your word.
When I called, you answered me;
  you made me bold and stouthearted.
~ Psalm 138:1-3 ~

                             Mahalia Jackson ~ I Found The Answer


Click Here

0 件のコメント:

コメントを投稿