2014年2月18日火曜日

do not be dismayed, for I am your God

たじろぐな。わたしがあなたの神だから

恐れるな。わたしはあなたとともにいる。
たじろぐな。わたしがあなたの神だから
わたしはあなたを強め、あなたを助け、
わたしの義の右の手で、あなたを守る。
~イザヤ 41:10~

So do not fear, for I am with you;
do not be dismayed, for I am your God.
I will strengthen you and help you;
I will uphold you with my righteous right hand.
~ Isaiah 41:10 ~



Click Here  

0 件のコメント:

コメントを投稿