2014年7月6日日曜日

The LORD is the strendth for his people, a fortress of salvation for his anointed one

主は私の力。 主は、その油そそがれた者の、救いのとりで

 主は私の力、わたしの盾。
私の心は主に拠り頼み、私は助けられた。
それゆえ、私の心はこおどりして喜び
私は歌をもって、主に感謝しよう。
 主は私の力。
主は、その油そそがれた者の、救いのとりで
~詩篇 28:7,8~

 The LORD is my strength and my shield;
My heart trusts in him, and I am helped.
My heart leaps for joy
and I will give thanks to him in song.
 The Lord is the strength of his people,
a fortress of salvation for his anointed one.
~ Psalm 28:7,8 ~

                                 Hillsong - Made Me Glad ( You Are My Shield)



Click Here

0 件のコメント:

コメントを投稿