2014年7月9日水曜日

Now it is God...... He anointed us

私たちに油をそそがれた方は神です

 私たちをあなたがたといっしょにキリストのうちに固く保ち、
私たちに油をそそがれた方は神です
 神はまた、確認の印を私たちに押し、
保証として、御霊を私たちの心に与えて下さいました
~2コリント 1:21,22~ 

  Now it is God who makes both us and you stand firm in Christ.
He anointed us,
 set his seal of ownership on us,
and put his Spirit in our hearts as deposit, guaranteeing what is to come.
~2 Corinthians 1:21,22~



Click Here

0 件のコメント:

コメントを投稿