2014年7月4日金曜日

He gives us the victory through our Lord Jesus Christ

神は、私たちの主イエス・キリストによって、私たちに勝利を与えてくださいました

 「死よ。おまえの勝利はどこにあるのか。
死よ。おまえのとげはどこにあるのか。」
 死のとげは罪であり、罪の力は律法です
 しかし、神に感謝すべきです。
神は、私たちの主イエス・キリストによって、私たちに勝利を与えて下さいました。
~1コリント 15:55‐57~

 “Where, O death, is your victory?
Where, O death, is your sting?”
 The sting of death is sin, and the power of sin is the law.
 But thanks be to God!
He gives us the victory through our Lord Jesus Christ.
~1Corinthians 15:55-57~

                                                   Yolanda Adams- Victory


Click Here

0 件のコメント:

コメントを投稿