2014年7月30日水曜日

Come, let us return to the LORD

さあ、主に立ち返ろう

さあ、主に立ち返ろう
主は私たちを引き裂いたが、また、いやし、
私たちを打ったが、また、包んで下さるからだ。
 主は二日の後、私たちを生き返らせ、
三日目に私たちを立ち上がらせる。
私たちは、御前に生きるのだ
~ホセア 6:1,2~

"Come, let us return to the LORD.
He has torn us to pieces but he will heal us;
he has injured us but he will bind up our wounds.
 After two days he will revive us;
on the third day he will restore us,
that we may live in his presence.
~ Hosea 6:1,2~





Click Here

0 件のコメント:

コメントを投稿