2014年3月20日木曜日

To him who loves us and has freed us from our sins by his blood...

イエス・キリストは私たちを愛して、その血によって私たちを罪から解き放ち...

また、忠実な証人、死者の中から最初によみがえられた方、
地上の王たちの支配者であられるイエス・キリストから、
恵みと平安が、あなたがたにあるように。
イエス・キリストは私たちを愛して、その血によって私たちを罪から解き放ち
また、私たちを王国とし、ご自分の父である神のために祭司としてくださった方である。
キリストに栄光と力とが、とこしえにあるように。
アーメン。
~ヨハネの黙示録 1:5‐6~

and from Jesus Christ, who is the faithful witness,
the firstborn from the dead, and ruler of the kings of the earth.
To him who loves us and has freed us from our sins by his blood,
and has made us to be a kingdom and priests to serve his God and Father―
to him be glory and power for ever and ever!
Amen.
~ Revelation 1:5-6 ~



Click Here

0 件のコメント:

コメントを投稿