2013年12月28日土曜日

May I never boast except in the cross of our Lord Jesus Christ

しかし私には、私たちの主イエス・キリストの十字架以外に誇りとするものが決してあってはなりません

しかし私には、私たちの主イエス・キリストの十字架以外に誇りとするものが決してあってはなりません。
この十字架によって、世界は私に対して十字架につけられ、
私も世界に対して十字架につけられたのです。
~ガラテヤ 6:14~

May I never boast except in the  cross of our Lord Jesus Christ,
through which the world has been crucified to me, and I to the world.
~ Galatians 6:14 ~




Click Here

0 件のコメント:

コメントを投稿