2014年6月28日土曜日

but I will not be mastered by anything

しかし、私はどんなことにも支配されはしません

 あなたがたの中のある人たちは以前はそのような者でした。
しかし、主イエス・キリストの御名と私たちの神の御霊によって、
あなたがたは洗われ、聖なる者とされ、義と認められたのです
 すべてのことが私には許されたことです。
しかし、すべてが益になるわけではありません。
私にはすべてのことが許されています。
しかし、私はどんなことにも支配されはしません。
~1コリント 6:11‐12~

 And that is what some of you were.
But you were washed, you were sanctified, you were justified
in the name of the Lord Jesus Christ and by the Spirit of our God.
 “Everything is permissible for me”―but not everything is beneficial.
 “Everything is permissible for me”―but I will not be mastered by anything.
~1Corinthians  6:11-12~




Click Here

0 件のコメント:

コメントを投稿