2014年4月4日金曜日

our God and Father, to whom be glory for ever and ever

どうか、この神に栄光がとこしえにありますように

 どうか、私たちの父なる神と主イエス・キリストから、
恵みと平安があなたがたの上にありますように。
 キリストは、今の悪の世界から私たちを救い出そうとして、
私たちの罪のためにご自身をお捨てになりました。
私たちの神であり父である方のみこころによったのです。
 どうか、この神に栄光がとこしえにありますように
アーメン。
~ガラテヤ 1:3‐5~
 
 Grace and peace to you from God our Father and the Lord Jesus Christ,
who gave himself for our sins to rescue from the present evil age,
according to the will of our God and Father,
to whom be glory for ever and ever.
Amen.
~ Galatians 1:3-5 ~

Brian Welch ~ I am second


Click Here

0 件のコメント:

コメントを投稿