2014年4月15日火曜日

For what I received I passed on to you as of first importance


私があなたがたに最もたいせつなこととして伝えたいのは、私も受けたことであって...

私があなたがたに最もたいせつなこととして伝えたいのは、
私も受けたことであって、次のことです
キリストは、聖書の示すとおりに、
私たちの罪のために死なれたこと、
また、葬られたこと、
また、聖書に従って三日目によみがえられたこと、
~1コリント 15:3‐4~

For what I received I passed on to you
as of importance:
that Christ died for our sins according to the Scriptures,
that he was buried,
that he was raised on the third day according to the Scriptures,
~1Corinthians 15:3-4~

                                                             Apostles' Creed


Click Here

0 件のコメント:

コメントを投稿