2013年11月23日土曜日

Your people will be my people and your God my God

あなたの民は私の民、あなたの神は私の神です

ルツは言った。「あなたを捨て、あなたから別れて帰るように、私にしむけないでください。
あなたの行かれるところへ私も行き、あなたの住まれる所に私も住みます。
あなたの民は私の民、あなたの神は私の神です。 
あなたの死なれる所で私は死に、そこに葬られたいのです。
もし死によっても私があなたから離れるようなことがあったら、
主が幾重にも私を罰してくださるように。」     ~ルツ記 1:16-17~

But Ruth replied, "Don't urge me to leave you or turn back from you.
Where you go I will go, and where you stay I will stay.
Your people will be my people and your God my God.
Where you die I will die, and there I will be buried.
May the LORD deal with me, be it ever so severely,
if anything but death separates you and me."            ~ Ruth 1:16-17 ~  




 
Click Here

0 件のコメント:

コメントを投稿