2013年11月14日木曜日

The LORD is my portion

主こそ、私の受ける分です


私たちが滅びうせなかったのは、主の恵みによる。
主のあわれみは尽きないからだ。

それは朝ごとに新しい。
「あなたの真実は力強い。
主こそ、私の受ける分です。」と私のたましいは言う
それゆえ、わたしは主を待ち望む
                     ~哀歌 3:22-24~

Because of the LORD's great love we are not consumed,
for his compassions never fail.

They are new every morning ;
great is your faithfulness.
I say to myself, "The LORD is my portion;
therefor I will wait for him."
                                                                 ~Lamentation 3:22-24~





Click Here

0 件のコメント:

コメントを投稿