2013年11月4日月曜日

I will be whiter than snow

私は雪よりも白くなりましょう

ああ、私は咎ある者として生まれ、
罪ある者として母は私をみごもりました。

ああ、あなたは心のうちの真実を喜ばれます。
それゆえ、私の心の奥に知恵を教えてください。

ヒソプをもって私の罪を除いてきよめてください。
そうすれば、私はきよくなりましょう。
私を洗ってください。
そうすれば、私は雪よりも白くなりましょう。 ~詩篇 51:5-7~


Surely I was sinful at birth,
   sinful from the time my mother conceived me.

Surely you desire truth in the inner parts;
   you teach me wisdom in the inmost place.

Cleanse me with hyssop, and I will be clean;
   wash me, and I will be whiter than snow.   ~ Psalm 51:5-7 ~







Click Here

0 件のコメント:

コメントを投稿