2013年11月20日水曜日

For when I am weak, then I am strong

私が弱いときにこそ、私は強いからです

ですから、私は、キリストのために、弱さ、侮辱、苦痛、迫害、困難に甘んじています。
なぜなら、私が弱いときにこそ、私は強いからです。 ~2コリント 12:10~

That is why, for Christ's sake, I delight in weaknesses, in insults, in hardships, in persecutions, in difficulties.
For when I am weak, then I am strong.  ~2Corinthians 12:10~

                                              Saint Maximilian Maria Kolbe



  Click Here

0 件のコメント:

コメントを投稿