2013年10月26日土曜日

I will show you my faith by....

私の信仰をあなたに見せてあげます

さらに、こう言う人もあるでしょう。「あなたは信仰を持っているが、私は行いを持っています。
行いのないあなたの信仰を、私に見せてください。
私は、行いによって、私の信仰をあなたに見せててあげます。」  ~ ヤコブ2:18 ~

But someone will say, "You have faith;  I have deeds."
Show me your faith without deeds,
and I will show you my faith by what I do.  ~ James 2:18 ~






Click Here

0 件のコメント:

コメントを投稿