2013年10月25日金曜日

His word is in my heart like a fire

主のみことばはわたしの心にうちで、燃えさかる火のようになり

私は、「主のことばを宣べ伝えまい。もう主の名で語るまい」と思いましたが、
主のみことばは私の心のうちで、骨の中に閉じ込められて燃えさかる火のようになり、
私はうちにしまっておくのに疲れて耐えられません。 ~エレミヤ 20:9~

But if I say, "I will not mention him or speak any more in his name,"
his word is in my heart like a fire, a fire shut up in my bones.
I am weary of holding it in; indeed, I can not.     ~Jeremiah 20:9~



Click Here

0 件のコメント:

コメントを投稿