2013年10月23日水曜日

I have become like a portent to many


私は多くの人にとっては奇跡と思われました  

私は多くの人にとっては奇跡と思われました。  
あなたが、私の力強い避け所だからです。  ~詩篇 71:7~  

I have become like a portent to many,
but you are my strong refuge.       ~ Psalm 71:7 ~

                                   Nick Vujicic and Bethany Hamilton ~Portents!

                                                             

  Click Here

0 件のコメント:

コメントを投稿